perjantai 5. elokuuta 2016

Että sitten bikinifitneksellä eteenpäin.


Tampereen reissu paketoitu. Parhautta koko reissussa oli päästä harrastamaan saliturismia missäkäs muuallakaan, kuin WFC:llä. Kipuileva lapa esti selkälaitteiden koluamisen, mutta olat ja kädet saivat sen sijaan kyytiä koko rahan edestä.



Matkustamishetket ovat kullanarvoisia treeniohjelman väsäämisaikoja tässä bodytaloudessa. Seuraavaa ohjelmaa aloitettiin viilaamaan jo menomatkalla Kreikkaan. Lentokoneessa roikuimme papereiden kanssa käytävä välissä, sillä toisella oli paikka numero 3, toisella 4. Tai minä hoidin roikkumisen ja sopivan kannustamisen.

Viilaus jatkui tulomatkalla ja tästä näkövinkkelistä autolla ajo Helsingistä Kokkolaan ei tuntunut ajallisesti missään.

Seuraava paketti on nyt kasassa, ja luvassa on varsinainen bikinifitnessohjelma. Fysiikkaa tarkastaessa päädyttiin yksimielisesti siihen, että olat - etenkin sivulohko- laahaavat jäljessä käsiä. Pakaran kasvuprojekti on puolestaan sen verran mittava, että sille voi taas ottaa uuden priorisaatiojakson. Gluteuksen kanssa ollaan aloitettu sen verran nollista, että vaikka edistystä on tapahtunut, niin vielä on valovuosia edessä.

Tässä ollaan jo tehty töitä...

Ihan kuin jotain puuttuisi tuolta takaa....? Eikä ole kuin puolitoista vuotta!

Tuossa kuva, missä kuitenkin viime viikolla reissusta tyhjänä. Samat vaatteet muutes kuin mitä eilisellä Tamperereissulla :D


Siispä priorisaatioon pakara ja olat. Muuten runko on eräänlainen naisversio Nortonin PHAT-ohjelmasta. Kaksi voimabodauksellista päivää, jota ryydittää kolme (viiva neljä) korkeampien toistomäärien ns. hypertrofiapäivää. Hypertrofiapäiville on ripoteltu myös muutama nopeusvoimaliike täydentämään voimapäivien pääliikkeitä. Tämä on enemmänkin testimielessä mukana. Nopeusvoimaa minulla ei ole alkuunkaan, joten ei tästä pitäisi olla haittaakaan.

Toisaalta kaikkea ei kannata ahnehtia kerralla, joten nyt vain raapaistaan tämäntyylistä sirottelua mukaan.

Seuraavan viikon taputtelen nykyistä tehovaihteluohjelmaa finaaliin, minkä jälkeen lähdetään liikkeelle töiden merkeissä puhtaalta pöydältä niin ruokavalion, treenin kuin arjen kuvioidenkin myötä.


2 kommenttia:

  1. Kisatreenaustako?

    VastaaPoista
  2. Heips!

    Ihan vaan fysiikkatyömaata tällä hetkellä :) Liha kasvamaan ja mielellään vielä oikeisiin paikkoihin, jotta voisi kimallebiksuja edes harkita ;)

    -Tiina

    VastaaPoista