keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Ongelman nimenä minä.

Ongelmien kehittäjä jatkoi jälleen uuden haittatekijän parissa. Omassa arjessa pääsee tulemaan monesti tapoja, jotka piintyvät, vahvistuvat ja pysyvät toiminnassa ilman, että niitä alkaa juurikaan kyseenalaistaa.

Eräs tämänkaltainen tapaus avautui minulle tässä eräänä salikertana. Ongelman nimi on treenijuoma. Tai itse asiassa se ei ole ongelman nimi, vaan Tiina, joka juo sitä treenijuomaansa. Laitan treenin aikaiseen komboon pohjaksi aina Fastin Intraa. Siinä on juuri sopiva annos aminohappoja, sekä treeniä tukevia elementtejä. Lisään siihen sitten treenin ja tarpeen mukaan vielä EAA:ta, BCAA:ta ja joskus myös l-glutamiinia. Sitten tottakai Vitargo tai Osmopure hiilarina.




Tämä sekoite on varsin hyvän makuista. Pelkästään Intran vesimeloni on oikein hyvää. Vielä, kun sattuu olemaan berry blastin makuisia aminohappoja, joita heitän tehosteeksi, on liemi sitä kuuluisaa keijun pissiä :)

Tässä vaiheessa tulevat piintyneet tavat esille. Nimittäin säästeliäisyys yhdistettynä herkkujen panttaamiseen. Lisäilen valmiiseen juomaan nimittäin aina vähän väliä vettä treenin edetessä. En paljoa, mutta lisäänpä kumminkin. Tämä siksi, että herkkua riittäisi pidemmäksi aikaa.





Havahduin siihen, että minulla alkoi käydä usein siten, että treenin aikana juotavaksi tarkoitetusta juomasta saattoi olla puolet jäljellä, kun hommat olivat jo ohi. Käytin jäljellä olevaa nestettä aina palkkarin pohjana, eli heitin Fastin rushit sinne perään. Tämä teki sen, että sain kyllä laskennallisesti kaikki aminohapponi, mutta niitten jakauma meni ihan perssiilleen. SAATI, että treenin aikana boostaamaan tarkoitetus beta alaniinit ja sitrulliinimalaatit jysähtivät elimistöön kertahuitaisulla treenin JÄLKEEN,

Että näin, hyvä Tiina. Siinä sitten voi kotona PWOta väsäillessä miettiä, miksi on virtaa ja kädet tärisee. Johtuisko Intran höyryämisestä elimistössä. Ja järkevää myös rampata veskissä, kun kertarykäisyn aminohapot pistävät munuaisiin vilskettä.


Eli siis ei. Pois siitä tiskialtaan tyköä ja heti. Takas treenaamaan, niin ku ois jo.

Ojennusliike on jo tehty, mutta siihenkin piti vaan erikseen havahtua ja ryhtyä. Enää en siis salli itseni laittaa lisää vettä shakeriin, vaan juon juoman oikeasti treenin aikana loppuun. Jos sitten vielä janottaa, niin jatkan vedellä. Kyllä sitä herkkua sitten saa taas palkkarissa.

Näin täällä Strömsöössä tällä erää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti